De calamiteitendienst van Rensa is uniek in de branche. 24 uur per dag, 7 dagen in de week is Rensa bereikbaar om jou in geval van een calamiteit een helpende hand te bieden.

24/7 hulp met Rensa's unieke calamiteitendienst

Met de Calamiteitendienst van Rensa kun je het hoogste serviceniveau aan jouw klant aanbieden. De Calamiteitendienst van Rensa is uniek in de branche. 24 uur per dag, 7 dagen in de week is Rensa bereikbaar om jou in geval van een calamiteit een helpende hand te bieden.
 

In geval van een calamiteit kun je de Calamiteitendienst bellen. Een calamiteit is een storing in een installatie die kan leiden tot persoonlijke schade of verstoring van een bedrijfsproces. Indien Rensa het benodigde onderdeel op voorraad heeft, wordt het klaar gelegd om af te halen. Het is ook mogelijk om een koeriersdienst het product op locatie te laten bezorgen.

Zo werkt het

Nadat je hebt ingeschat of er sprake is van een calamiteit, kan op Rensa.nl opgezocht worden of het betreffende onderdeel of artikel op voorraad is. Kun je het artikel niet vinden, dan is natuurlijk de Calamiteitendienst telefonisch bereikbaar: 0900 – 63873672.

En dit is het voordeel

Een calamiteit is altijd vervelend. Als Rensa vinden we dat het onze plicht is een bijdrage te leveren aan het verhelpen van een calamiteit. Dat mag je wat ons betreft van een groothandel verwachten. Met de Calamiteitendienst van Rensa kun je de hoogst mogelijke zekerheid aan jouw klant aanbieden en waarmaken.